donderdag 31 januari 2013

Gisteren veel hartjes gezien...en allemaal even leuk.
Ieder met zijn eigen techniek en foefjes.
 
A lot of hearts....
Deze hartjes zijn allemaal van Kaffe Fassett stofje gemaakt....

Dit zijn echt allemaal restjes op een lieve ondergrond. Hier wordt echt een hartje per dag gemaakt en gekeken naar de dag....is er iets bijzonders.

Je kunt hartjes natuurlijk ook borduren. Elk hartje een andere steek, zo wordt het een echte sampler!
Heel leuk om al die steken te zien...

Deze zijn met Vliesofix geplakt en worden lekker stoer gefestonneerd. Pittig van kleur

Hier een zoete quilt....En kijk dat lapje daar rechtsboven...met hartje!
 
In mijn quilt natuurlijk deze week wat oranje hartjes...Maandag zelfs met een oranje randje geborduurd. Vandaag houden we het maar bij koninginne blauw.
 
I used a lot of orange this week (the color of the royal family)...Today it is our Queens birthday, my heart got a royal blue accent in stitchery.
 
With love,
Françoise

7 opmerkingen:

  1. Gezellig om al de verschillende hartjes quilts in wording te zien. En wat zijn we er heerlijk mee bezig met z'n allen. Ik moet er in ieder geval mee uitkijken dat ik niet alleen maar hartjes maak, maar het is gewoon zo leuk... groetjes, Annemarie

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een verschillend hartjes allemaal en zo leuk! Jammer dat je hartjesdag niet vandaag was, dan was ik echt aangekomen!
    Veel succes allemaal,
    Marina Fluit.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een feest aan foto's, het zal enig zijn om zoveel uitvoeringen naast elkaar te zien.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Leuk om te zien hoor al die hartjes. Tjonge Francoise, je hebt wat teweeg gebracht hoor. Ik heb min eerste maand van de dagboekquilt af en er zitten me toch een hoop hartjes op!
    Doeg
    Wietske

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Leuk om al die vorderingen te zien en hoe ieder z'n eigen hartjes verwerkt.
    Jammer dat je zover weg zit,lijkt me erg leuk zo'n hartjesontmoeting.
    groetjes,Truus uit Drenthe

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Dear Francoise,

    Love the idea of one a day hearts. I have decided to join in the fun and have two other girlfriends joining me. I hope we can keep up! I wil add your link to the Sweethearts 2013 to my blog: debraharryquilts.blogspot.com
    Happy Stitching!

    BeantwoordenVerwijderen