maandag 10 december 2012

Mistake...

Check the pattern to see some changes.
It is about the triangles...You need more fabric than I calculated and there was a mistake in the cutting directions for these triangles. I calculated with the wrong sides of the squares/triangles. So stupid...sorry and thanks to R., who send me an alarming e-mail.

Controleer even het patroon om wat veranderingen te zien.
Het gaat over de driehoeken. Je hebt meer stof nodig dan ik had uitgerekend...dit komt omdat ik de verkeerde maten van de driehoeken in mijn hoofd had. Niet er slim dus...sorry and R. bedankt voor het sturen van een alamerend mailtje.

Succes,
Françoise

1 opmerking:

  1. Volgens mij is het patroon nog steeds niet goed (de maten misschien wel). Het hartje komt in een vierkantje op de punt te staan en zo staat het nog steeds niet op het patroon.

    groetjes,
    Jeannette Kasbergen

    BeantwoordenVerwijderen